עגלת הקניות שלך

סגור

עגלת הקנות שלך ריקה כרגע

התחברות

סגור

כל היתרונות של התה הירוק שאתם חייבים להכיר

כל היתרונות של התה הירוק שאתם חייבים להכיר

התה הירוק נחשב לאחד המשקאות הבריאים והפופולריים ביותר בעולם, ולא במקרה. לתה הירוק מיוחסות סגולות רבות, כמו: שיפור הפעילות המוחית, סיוע בירידה במשקל, הפחתת הסיכון לחלות בסרטן או בסכרת, לחטוף התקף לב או שבץ ועוד. חלק מהסגולות אף הוכחו מדעית. המשיכו לקרוא ותבינו יותר על היתרונות.

איך הכל התחיל?

קודם כל, גילוי נאות: כל סוגי התה – השחור, הלבן והירוק - מיוצרים מצמח אחד ששמו בלטינית Camellia sinensis. התה הירוק קיבל את השם שלו בזכות צבע האמרלד העשיר של נוזל התה אחרי ההשריה של עלי התה הגולמיים שלא עברו התססה.

התה הירוק מוכר לאנושות עוד משחר ההיסטוריה למעלה מ-5,000 שנה, והיה נפוץ בעיקר במזרח הרחוק. בעידן המודרני התה הירוק צבר פופולריות רבה גם במדינות המערב, הן בזכות טעמו העדין והמשובח, והן בזכות המודעות והשאיפה של האדם המודרני לאורח חיים בריא.

היתרונות של התה הירוק

התה הירוק מכיל כמות גבוהה של חומרים אנטי-דלקתיים ואנטי-סרטניים טבעיים, וגם מכיל נוגדי חמצון עוצמתיים הנלחמים ברדיקלים החופשיים ומנועים נזק תאי.

סיוע בשמירה על הגזרה

ישנם מחקרים הטוענים כי תה ירוק מסייע בהאצת תהליך חילו החומרים ובכך מסייע באופן משמעותי לירידה במשקל. כמו כן, הקפאין המצוי בתה הירוק ידוע כמשפר ביצועים גופניים, מה שמאפשר למתאמן שריפת יותר קלוריות באימון.
הפחתת הסיכוי לחלות בסרטן
בזכות הנוכחות המשמעותית של נוגדי החמצון התב הירוק, ישנם מחקרים המקשרים בין צריכת התה הירוק להפחתת הסיכון לחלו בסרטן השד, העמונית, המעי הגס וסוגי סרטן נוספים. חשוב לנו לציין, שעל מנת לנצל את הפוטנציאל הבריאותי הטמון בתה הירוק, מומלץ לא להוסיף לו חלב, ולמה? כיוון שהחלב עלול לפגוע בעוצמת נוגדי החמצון שהוא מכיל.

הפחתת הסיכוי לחלות בסוכרת מסוג 2

מחלת הסוכרת, היא אחת המחלות השכיחות יותר בעולם המודרני והיא פוגעת כתוצאה מתזונה לקויה שמעלה את רמות הסוכר בדם ופוגעת בתנגודת אינסולין. מחקרים מראים, וחלקם אף מוכיחים כי שתיית תה ירוק עלולה לסייע בשיפור המצב, ואף להוריד באופן משמעותי את רמות הסוכר בדם.

סיוע במניעת התקפי לב ושבץ מוחי

התקפי לב ושבץ מוחי נמצאים בין גורמי התמותה המובילים בעולם. ישנם מחקרים רבים המראים כי נוגדי החמצון בתה הירוק מסוגלים לשפר את רמת הכולסטרול הכללי ואף להוריד את רמות הכולסטרול הרע בדם. מעטים יודעים כי שתייה תה ירוק תפסיק את הסיכון לפתח מחלקת כלי דם בלא פחות מ-31 אחוזים.

מי לא רוצה להתמכר למשקה בריא וטבעי?

בנוסף לכל הסגולות הרפואיות שמייחסים לו, התה הירוק הוא פשוט משקה טעים. במיוחד כשמדובר בתמציות התה הירוק של גרינטי. תמציות התה מורכבות מרכיבים טבעיים בלבד, והוא נעשה באמצעות תהליך חליטה מסורתי המונע התחמצנות ושומר על כל המאפיינים שלו.

תמציות גרינטי מכילות 50% יותר נוגדי חמצון מתיון רגיל, הן ללא חומרים משמרים, תמציות טעם וריח או צבעי מאכל. אז למה אתם מחכים? מוכנים להתמכרות הטבעית החדשה שלכם?
לחצו כאן ורכשו את הטעם האהוב עליכם.

תשתף